Počet záznamov: 1  

Etika v konkurenčním zpravodajství

  1. Názov Etika v konkurenčním zpravodajství
    Autorské údajeLukáš Herzán
    Autor Herzán Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. S. 42-47. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá firmy * informácie * internet * konkurencia * podnikanie * špionáž priemyselná * etika
    AnotáciaKonkurenčné spravodajstvo (competitive intelligence) ako legálny a etický proces zbierania, sledovania a analýzy informácií o konkurenčných firmách. Primárne a sekundárne informačné zdroje. Priemyselná špionáž.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.