Počet záznamov: 1
Brand management
Názov Brand management : budování značky od vize k cíli Autorské údaje David Taylor, překlad: Vladimír Paulíny Autor Taylor David Ďalší autori Paulíny Vladimír (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Brno : Computer Press, a.s. , 2007. - 226 s. Edícia Business books , Praxe manažera ISBN 978-80-251-1818-4 Obálkový názov Řízení značky Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá značky výrobkov * značky výrobné * riadenie * manažment * tímy pracovné * marketing mix * prieskum informačný * konkurencia * spotrebitelia * firmy * plán strategický * predaj * vízie * produkty * komunikácia * agentúry * reklama * kampane reklamné Báza dát KNIHY Počet ex. 4, z toho voľných 1, prezenčne 3 Signatúra 832675, 832768, 832769, 836794
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 832675 SEK Sklad knižničného fondu voľný 832768 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 832769 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 836794 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1