Počet záznamov: 1  

Brand management

  1. Názov Brand management : budování značky od vize k cíli
    Autorské údajeDavid Taylor, překlad: Vladimír Paulíny
    Autor Taylor David
    Ďalší autori Paulíny Vladimír (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajeBrno : Computer Press, a.s. , 2007. - 226 s.
    Edícia Business books , Praxe manažera
    ISBN978-80-251-1818-4
    Obálkový názovŘízení značky
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá značky výrobkov * značky výrobné * riadenie * manažment * tímy pracovné * marketing mix * prieskum informačný * konkurencia * spotrebitelia * firmy * plán strategický * predaj * vízie * produkty * komunikácia * agentúry * reklama * kampane reklamné
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.4, z toho voľných 1, prezenčne 3
    Signatúra832675, 832768, 832769, 836794

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    832675SEKSklad knižničného fonduvoľný
    832768SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    832769SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne
    836794OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.