Počet záznamov: 1  

Analýzy a stratégie marketingového manažmentu

  1. Názov Analýzy a stratégie marketingového manažmentu : praktická príručka pre marketingových stratégov : vybrané aspekty
    Autorské údajeViliam Körmendy - Pavol Konštiak
    Autor Körmendy Viliam
    Spoluautori Konštiak Pavol
    Ďalší autori Vávra Viktor (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Vydavateľské údajeBratislava : IRIS , 2005. - 162 s.
    ISBN80-89018-83-1
    Druh dokumentupríručky praktické
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * marketing * analýzy * stratégia marketingová * marketing medzinárodný
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra833270
    Archív EPCE05 01549-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    833270SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.