Počet záznamov: 1  

Nedirektívna humanistická koncepcia vzdelávania a jej využitie v DPŠ

  1. Názov Nedirektívna humanistická koncepcia vzdelávania a jej využitie v DPŠ
    Preklad názvuNondirective humanistic conception of education and its utilization in addicional pedagogical study
    Autorské údajeEleonóra Černáková, Zlatica Bakošová
    Autor Černáková Eleonóra
    Spoluautori Bakošová Zlatica
    Zdrojový dokument Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. Roč. 16, č. 9 (2008), s. 13-15. - Nitra : SlovDidac, 2008. ISSN 1335-003X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá vyučovanie * študenti * prístup nedirektívny * humanizácia vyučovania
    AnotáciaHumanizácia v školstve SR. Pri koncipovaní edukácie je potrebné si uvedomovať a rešpektovať, že vzdelávanie je procesom socializácie a sebaaktualizácie všetkých zainteresovaných. Jednou z možností humanizácie vyučovania je nedirektívny prístup v zmysle P-C-E podľa C. Rogersa. Takéto vyučovanie rozvíja celú osobnosť učiaceho sa a má vplyv aj na vzťahy v študijnej skupine.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-10 + 10 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.