Počet záznamov: 1  

Stratégia modrého oceánu - cesta zvyšovania zisku

  1. Názov Stratégia modrého oceánu - cesta zvyšovania zisku
    Autorské údajeIvana Hudáková
    Autor Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Zisk. Č. 2 (2009), s. 50-52. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku
    Heslá zisk * konkurencia * inovácia * oceán modrý * oceán červený
    AnotáciaCharakteristika modrých oceánov. Červený oceán. Porovnanie farebných oceány. Dôsledky vytvárania modrých oceánov. Hodnotová inovácia ako základný kameň stratégie modrého oceánu. Hodnotová inovácia vs. technologická inovácia. Analytické nástroje a systémové rámce. Obraz stratégie. Štyri aktívne opatrenia.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00504-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.