Počet záznamov: 1  

Význam a riadenie značky ako predpoklad úspešnosti podniku na konkurenčnom trhu

  1. Názov Význam a riadenie značky ako predpoklad úspešnosti podniku na konkurenčnom trhu
    Autorské údajeJakub Kintler
    Autor Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Inovácie, podnikanie, spoločnosť : zborník príspevkov z Medzinárodnej vedeckej konferencie Podnikanie a inovácie podnikateľských aktivít III. konanej v dňoch 29. - 30. apríla 2008 Medzilaborce. S. 257-261. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2008. ISBN 978-80-89372-03-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * značky výrobné * riadenie * podnik * konkurencieschopnosť
    AnotáciaVýznam značky. Predpoklady úspešnosti značky na konkurenčnom trhu. Ochrana značky pred zneužitím.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00511-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.