Počet záznamov: 1  

Medzinárodný marketing: teória v praxi

  1. Názov Medzinárodný marketing: teória v praxi : [prípadové štúdie]
    Autorské údajeJana Koprlová
    Autor Koprlová Jana EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI , 2008. - 284 s.
    Vydanie2. dopln. vyd.
    ISBN978-80-969567-9-1
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * teória a prax * štúdie prípadové * výroba * obchod * dodávatelia * odberatelia * trh nákupný * trh predávajúceho * zákazníci
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra833179

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    833179SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.