Počet záznamov: 1
Impact of regulation on marketing communication in globally operating companies - the case of EU tobacco manufacturers
Názov Impact of regulation on marketing communication in globally operating companies - the case of EU tobacco manufacturers Preklad názvu Vplyv regulácie na marketingovú komunikáciu v globálne podnikajúcich spoločnostiach - prípad výrobcov tabaku v Európskej únii Autorské údaje Magdalena Dołhasz Autor Dołhasz Magdalena Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = the scientific journal of the Faculty of economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 9, č. 2 (2008), s. 147-152. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2008. ISSN 1335-7069 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * globalizácia * reklama * kampane reklamné * regulácia * tabak * Európska únia * Poľsko Anotácia Globalizácia verzus marketingová komunikácia. Legálne obmedzenia v reklame na tabak na európskom trhu. Regulácia reklamy na tabak v Poľsku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-2
článok
Počet záznamov: 1