Počet záznamov: 1  

Impact of regulation on marketing communication in globally operating companies - the case of EU tobacco manufacturers

  1. Názov Impact of regulation on marketing communication in globally operating companies - the case of EU tobacco manufacturers
    Preklad názvuVplyv regulácie na marketingovú komunikáciu v globálne podnikajúcich spoločnostiach - prípad výrobcov tabaku v Európskej únii
    Autorské údajeMagdalena Dołhasz
    Autor Dołhasz Magdalena
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = the scientific journal of the Faculty of economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 9, č. 2 (2008), s. 147-152. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2008. ISSN 1335-7069
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * globalizácia * reklama * kampane reklamné * regulácia * tabak * Európska únia * Poľsko
    AnotáciaGlobalizácia verzus marketingová komunikácia. Legálne obmedzenia v reklame na tabak na európskom trhu. Regulácia reklamy na tabak v Poľsku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.