Počet záznamov: 1
Word of mouth marketing - nízkonákladová koncepcia ako šitá na mieru neziskovkám
Názov Word of mouth marketing - nízkonákladová koncepcia ako šitá na mieru neziskovkám Autorské údaje Ivana Mižičková Autor Mižičková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Efekt : časopis pre efektívne riadenie mimovládnej organizácie. Roč. 6, č. 6 (2008), s. 12. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2008. ISSN 1336-3344 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá informácie * komunikácia marketingová * organizácie neziskové * propagácia Anotácia Word of mouth marketing (WoM) - chápeme ako marketing založený na sprostredkovaných informáciách. Jeho podstatu tvoria odporúčania ľudí namiesto presviedčania, manipulácie a čohosi, čomu sa odborne hovorí cielená marketingová komunikácia. WoM a neziskový sektor. Výhody a nevýhody WoM. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00528-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-6
článok
Počet záznamov: 1