Počet záznamov: 1  

Word of mouth marketing - nízkonákladová koncepcia ako šitá na mieru neziskovkám

  1. Názov Word of mouth marketing - nízkonákladová koncepcia ako šitá na mieru neziskovkám
    Autorské údajeIvana Mižičková
    Autor Mižičková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Efekt : časopis pre efektívne riadenie mimovládnej organizácie. Roč. 6, č. 6 (2008), s. 12. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2008. ISSN 1336-3344
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá informácie * komunikácia marketingová * organizácie neziskové * propagácia
    AnotáciaWord of mouth marketing (WoM) - chápeme ako marketing založený na sprostredkovaných informáciách. Jeho podstatu tvoria odporúčania ľudí namiesto presviedčania, manipulácie a čohosi, čomu sa odborne hovorí cielená marketingová komunikácia. WoM a neziskový sektor. Výhody a nevýhody WoM.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00528-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.