Počet záznamov: 1  

Češi a reklama 2009

  1. Názov Češi a reklama 2009 : proměny postojů české veřejnosti k reklamě
    Autorské údajeJitka Vysekalová, Lenka Vávrová
    Autor Vysekalová Jitka
    Spoluautori Vávrová Lenka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 1 (2009), s. 4-6. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá reklama * Česko * obyvateľstvo * postoje
    AnotáciaVýsledky výskumu, ktorý doplnil údaje o postoji českej verejnosti k reklame. Výskum bol zameraný na sedem problémových okruhov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.