Počet záznamov: 1  

Etické zásady a ich dominantné postavenie v marketingovej praxi európskeho trhového prostredia

  1. Názov Etické zásady a ich dominantné postavenie v marketingovej praxi európskeho trhového prostredia
    Autorské údajeIvana Šindleryová Butoracová
    Autor Šindleryová Butoracová Ivana
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 1 (2009), s. 10-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * etika * kódexy etické * trh voľný * Európska únia * Slovensko
    AnotáciaČlánok analyzuje základné etické princípy aplikovateľné v marketingových aktivitách slovenských podnikateľských subjektov s dôrazom na nevyhnutnú zmenu hodnôt v marketingovej praxi slovenského - európskeho spotrebiteľa. Morálny rozvoj podnikania a vývin etických princípov. Etické aspekty marketingovej Európskej politiky. Spoločenská kritika marketingu - požiadavky na etický kódex v SR. Nová ekonomika - etika v marketingových princípoch podnikania v europrostredí.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.