Počet záznamov: 1  

Nekalá súťaž v reklame a skrytá reklama, ako nekalá praktika marketingovej komunikácie v EÚ

  1. Názov Nekalá súťaž v reklame a skrytá reklama, ako nekalá praktika marketingovej komunikácie v EÚ
    Autorské údajePetronela Luprichová
    Autor Luprichová Petronela EUBOBFKOP - Katedra obchodného práva OBF
    Zdrojový dokument Dny práva - 2008 - Days of Law : 2. ročník mezinárodní konference pořádané Právnickou fakultou Masarykovy univerzity = the second year of the international conference held by Masaryk University, Faculty of Law : 4.-5.11.2008, Brno. - Brno : Masarykova univerzita v Brně, 2008. ISBN 978-80-210-4733-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia skrytá * súťaž nekalá * komunikácia marketingová * Európska únia
    AnotáciaDefinícia pojmu reklama a vybrané formy reklamnej propagácie. Skrytá reklama ako zakázaná forma marketingovej komunikácie. Umiestňovanie produktov (product placement). Skrytá reklama a nekalá súťaž.
    URL http://www.law.muni.cz/sborniky/dp08/files/pdf/obchod/luprichova.pdf
    Kategória EPCOdborné práce v zahraničných nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00560-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.