Počet záznamov: 1
Marketingová komunikace v krizi
Názov Marketingová komunikace v krizi Autorské údaje Petr Frey Autor Frey Petr Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 1 (2009), s. 19-20. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * kríza * inovácia Anotácia Aké marketingové stratégie a taktiky je potrebné nasadiť v dobe šíriacej sa svetovej finančnej krízy. Marketing a médiá, rovnako ako všetko ostatné, čo je spojené s trhom, je v kríze. Hľadanie nových ciest, zmena v marketingu nie je jednoduchou záležitosťou. Inovatívny marketing, outsourcing. Nastáva doba personalizácie marketingu, brandy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-4
článok
Počet záznamov: 1