Počet záznamov: 1  

Osobní prodej - co zlepšit v tréninku prodejní síly ?

  1. Názov Osobní prodej - co zlepšit v tréninku prodejní síly ?
    Autorské údajeLudvík Eger
    Autor Eger Ludvík
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 1 (2009), s. 27-28. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá rokovania obchodné * predaj priamy
    AnotáciaTréning obchodnej sily. Autor sleduje niektoré oblasti obchodného jednania: nadviazanie kontaktu so zákazníkom, prezentáciu a demonštráciu produktu, zvládanie námietok a uzavrenie obchodu. Upozorňuje na oblasti možných kľúčových a problematických bodov v komunikácii medzi predajcom a zákazníkom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.