Počet záznamov: 1  

Stratégia modrého oceánu pri určovaní hraníc trhu

  1. Názov Stratégia modrého oceánu pri určovaní hraníc trhu
    Autorské údajeIvana Hudáková
    Autor Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Dane a účtovníctvo : rady a riešenia : mesačník vydávaný v slovenskom jazyku : mesačník s bezkonkurenčným počtom aktualít a tipov z daňového a účtovného poradenstva. Roč. 6, č. 2 (2009). - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1336-426X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá trh * konkurencia * podnik * zákazníci * výrobky * služby
    AnotáciaStratégia modrého oceánu vystavuje podniky skúške, či sa dokážu vymaniť z neúprosnej a krvavej konkurencie zúriacej vo vodách červeného oceánu, tým si vytvoriť zvrchovaný trhový priestor a zároveň vyradiť konkurentov z hry. Charakteristika červeného a modrého oceánu. Systémový rámec šiestich ciest.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00773-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.