Počet záznamov: 1  

Komunikácia – kľúčový faktor úspešnosti dopravného podniku

  1. Názov Komunikácia – kľúčový faktor úspešnosti dopravného podniku
    Autorské údajeLucia Dobrotková, Anna Križanová
    Autor Dobrotková Lucia
    Spoluautori Križanová Anna
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 4, č. 1-2 (2008), s. 48-53. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2008. ISSN 1336-7137
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * podnik dopravný * doprava cestná * technológie informačné * technológie komunikačné * komunikácia marketingová
    AnotáciaMarketingová komunikácia podniku cestnej dopravy. Vymedzenie prepravných služieb podnikov cestnej dopravy. Vplyv zmien informačných a komunikačných technológií na komunikáciu dopravného systému. Komunikačné kanály dopravného podniku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF89.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.