Počet záznamov: 1
Medzinárodný plánovací proces
Názov Medzinárodný plánovací proces Autorské údaje Martina Gogolová Autor Gogolová Martina Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 4, č. 3-4 (2008), s. 10-14. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2008. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky Heslá plánovanie * marketing medzinárodný * podnikanie medzinárodné * plán marketingový * podnik medzinárodný Anotácia Popis medzinárodného marketingu, význam plánovania a proces, ktorý ponúka systematický príklad pre plánovanie medzinárodnej firmy pôsobiacej na viacerých trhoch. Medzinárodný plánovací proces je rozdelený na 4 fázy, ktoré sú bližšie popísané v príspevku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 3-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 60.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1