Počet záznamov: 1  

Medzinárodný plánovací proces

  1. Názov Medzinárodný plánovací proces
    Autorské údajeMartina Gogolová
    Autor Gogolová Martina
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 4, č. 3-4 (2008), s. 10-14. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2008. ISSN 1336-7137
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky
    Heslá plánovanie * marketing medzinárodný * podnikanie medzinárodné * plán marketingový * podnik medzinárodný
    AnotáciaPopis medzinárodného marketingu, význam plánovania a proces, ktorý ponúka systematický príklad pre plánovanie medzinárodnej firmy pôsobiacej na viacerých trhoch. Medzinárodný plánovací proces je rozdelený na 4 fázy, ktoré sú bližšie popísané v príspevku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 3-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF60.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.