Počet záznamov: 1  

Akceptace internetové reklamy uživateli v České republice

  1. Názov Akceptace internetové reklamy uživateli v České republice
    Preklad názvuAcceptance of Internet advertising by users in the Czech republic
    Autorské údajeRadovan Madleňák, Libor Švadlenka
    Autor Madleňák Radovan
    Spoluautori Švadlenka Libor
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 12, č. 1 (2009), s. 98-107. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2009. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá internet * reklama * produkty * marketing
    AnotáciaReklama na internete, jej výhody a nevýhody. Realizovaný výskum: identifikácia segmentu, práca v sieti internet, typy internetovej reklamy a vnímanie reklamy užívateľmi internetu, nároky kladené na reklamu, všeobecné postoje k internetovej reklame, SPAM.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF348.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.