Počet záznamov: 1  

Výskum zavádění CRM v podnikové praxi

  1. Názov Výskum zavádění CRM v podnikové praxi
    Preklad názvuResearch concerning the experience of implementation of CRM in companies
    Autorské údajeDita Hommerová
    Autor Hommerová Dita
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 12, č. 1 (2009), s. 108-121. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2009. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia * technológia * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * dotazníky
    AnotáciaVývoj CRM. Podnikateľská filozofia CRM. Hodnota zákazníka a jej riadenie vo finančníctve. Vyhodnotenie dotazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF571.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.