Počet záznamov: 1  

Komunikácia ceny v nadväznosti na marketingovú stratégiu firmy

  1. Názov Komunikácia ceny v nadväznosti na marketingovú stratégiu firmy
    Preklad názvuPrice communication in connection to marketing communication of a firm
    Autorské údajeJakub Kintler, Oľga Ružičková
    Autor Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Ružičková Oľga
    Zdrojový dokumentNové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 20.-21. novembra 2008, Smolenice. S. 130-137. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-090-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá ceny * politika cenová * hodnota * stratégia podniková * stratégia marketingová * trh * komunikácia * zákazníci
    AnotáciaKomunikácia ceny pomocou marketingovej komunikácie. Komunikácia ceny a hodnota. Komunikácia ceny a marketingová stratégia firmy. Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie o cenovej politike firmy. Cenová stratégia úzko spojená s celkovou podnikovou stratégiou.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00590-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.