Počet záznamov: 1
Hodnotovo orientovaná metóda cenotvorby a vnímanie hodnoty spotrebiteľom
Názov Hodnotovo orientovaná metóda cenotvorby a vnímanie hodnoty spotrebiteľom Autorské údaje Jakub Kintler Autor Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 194-198. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá ceny * tvorba cien * hodnota * produkty * služby * spotrebitelia * kvalita * oceňovanie Anotácia Hodnotovo orientovaná cenotvorba. Oceňovanie služieb - ďalšia oblasť implementácie hodnotovo orientovanej cenotvorby. Vnímanie hodnoty spotrebiteľom. Previazanosť ceny a hodnoty v spotrebiteľskom vnímaní hodnoty. Hodnota - vyjadrenie všetkých alternatív, ktoré má spotrebiteľ za daných okolností k dispozícii. Analýza ekonomickej hodnoty. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00591-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1