Počet záznamov: 1  

Hodnotovo orientovaná metóda cenotvorby a vnímanie hodnoty spotrebiteľom

  1. Názov Hodnotovo orientovaná metóda cenotvorby a vnímanie hodnoty spotrebiteľom
    Autorské údajeJakub Kintler
    Autor Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 194-198. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá ceny * tvorba cien * hodnota * produkty * služby * spotrebitelia * kvalita * oceňovanie
    AnotáciaHodnotovo orientovaná cenotvorba. Oceňovanie služieb - ďalšia oblasť implementácie hodnotovo orientovanej cenotvorby. Vnímanie hodnoty spotrebiteľom. Previazanosť ceny a hodnoty v spotrebiteľskom vnímaní hodnoty. Hodnota - vyjadrenie všetkých alternatív, ktoré má spotrebiteľ za daných okolností k dispozícii. Analýza ekonomickej hodnoty.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00591-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.