Počet záznamov: 1
Výzkum trhu je třeba provětrat
Názov Výzkum trhu je třeba provětrat Autor Tomas Ondřej Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 3 (Březen 2009), s. 28-31. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá trh spotrebiteľský * výskum trhu * marketing * báza dát * agentúry * firmy * Česko Anotácia Čo trápi český marketingový výskum. Nízke marže, ktoré vedú k podvádzaniu. Vnímanie nízkej pridanej hodnoty výskumu. Nízka úroveň technológie. Problematika vzťahu výskumnej agentúry ku klientovi. Otázka cenotvorby výskumných agentúr. Rýchlosť, zrozumiteľnosť, využiteľnosť výsledkov a návratnosť prostriedkov vložených do výskumných projektov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-7 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1