Počet záznamov: 1  

David Ogilvy - muž s přívlastkem

  1. Názov David Ogilvy - muž s přívlastkem
    Autorské údajeKarel Goldmann
    Autor Goldmann Karel
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 13, č. 1 (leden 2009), s. 52-53. - Praha : Mladá fronta, 2009. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * marketing * manažment * manažéri
    AnotáciaIkona reklamného biznisu, génius reklamy, guru reklamného sveta - to sú prezývky v r. 1999 zosnulého Davida Ogilvy. Krátky životopis Davida Ogilvy. Jeho vízia - úlohou reklamy je predávať a úspešná reklama musí vychádzať z informácií o zákazníkoch. Niekoľko zásad, ktorými je potrebné sa riadiť, ak chce človek dosiahnuť úspech. David Ogilvy - vzor pre tých, ktorí pracujú v reklame.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.