Počet záznamov: 1  

Možnosti rozvoja marketingu ziskových a neziskových organizácií v dôsledku ich spolupráce - výsledky prieskumu

  1. Názov Možnosti rozvoja marketingu ziskových a neziskových organizácií v dôsledku ich spolupráce - výsledky prieskumu
    Autorské údajeIvana Mižičková
    Autor Mižičková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. S. 49-58. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá organizácie * organizácie neziskové * marketing * spolupráca podnikov
    AnotáciaSilnejúca konkurencia v súčasnosti núti podnikateľské subjekty vyhľadávať nové, kreatívnejšie, inovatívnejšie a k spotrebiteľovi bližšie nástroje marketingovej koncepcie. Jednou z nich je cause related marketing (CAREMA), ktorý možno zaradiť medzi moderné formy práce s trhom. Definície CAREMA. Neziskové organizácie CAREMA nevyužívajú v dostatočnej miere.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00817-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.