Počet záznamov: 1  

Koncepcia európskeho marketingu ako súčasť globálneho marketingového prístupu

  1. Názov Koncepcia európskeho marketingu ako súčasť globálneho marketingového prístupu
    Autorské údajeMartin Čihovský
    Autor Čihovský Martin
    Zdrojový dokument Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. S. 59-71. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing globálny * stratégia marketingová * marketing strategický * marketing mix * Európa
    AnotáciaPodstata a obsah európskeho marketingu ako súčasti globálneho marketingu, ktorý uplatňujú svetové spoločnosti na globálnych trhoch. Trh EÚ ako súčasť globálneho trhu. Globálny marketing a euromerketing. Európsky spotrebiteľ. Marketingové stratégie pre európsky trh.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.