Počet záznamov: 1
Koncepcia európskeho marketingu ako súčasť globálneho marketingového prístupu
Názov Koncepcia európskeho marketingu ako súčasť globálneho marketingového prístupu Autorské údaje Martin Čihovský Autor Čihovský Martin Zdrojový dokument Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. S. 59-71. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing globálny * stratégia marketingová * marketing strategický * marketing mix * Európa Anotácia Podstata a obsah európskeho marketingu ako súčasti globálneho marketingu, ktorý uplatňujú svetové spoločnosti na globálnych trhoch. Trh EÚ ako súčasť globálneho trhu. Globálny marketing a euromerketing. Európsky spotrebiteľ. Marketingové stratégie pre európsky trh. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1