Počet záznamov: 1
Environmentálny marketing v kontexte spoločensky zodpovedného podnikania
Názov Environmentálny marketing v kontexte spoločensky zodpovedného podnikania Autorské údaje Jana Nimrichterová Autor Nimrichterová Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Ekonomické aspekty globalizácie z pohľadu znevýhodnenia regiónov : zborník [prezentácií] z medzinárodnej vedeckej konferencie : [SEMAFOR '08] : Zemplínska Šírava, 16.-18.9.2008. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach], 2008 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing manažment * ekológia * ochrana prostredia životného * firmy * zodpovednosť spoločenská Anotácia Kritika marketingu a úloha marketingového manažmentu. Stratégia trvalej udržateľnosti a ekologické odlíšenie produktov od produktov konkurencie. Spoločenská koncepcia marketingu. Spoločensky zodpovedné podnikanie. Firemná filantropia a spoločenská zodpovednosť firmy. Environmentálny - zelený marketing. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00658-012, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 137 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1