Počet záznamov: 1  

Environmentálny marketing v kontexte spoločensky zodpovedného podnikania

  1. Názov Environmentálny marketing v kontexte spoločensky zodpovedného podnikania
    Autorské údajeJana Nimrichterová
    Autor Nimrichterová Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Ekonomické aspekty globalizácie z pohľadu znevýhodnenia regiónov : zborník [prezentácií] z medzinárodnej vedeckej konferencie : [SEMAFOR '08] : Zemplínska Šírava, 16.-18.9.2008. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach], 2008
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing manažment * ekológia * ochrana prostredia životného * firmy * zodpovednosť spoločenská
    AnotáciaKritika marketingu a úloha marketingového manažmentu. Stratégia trvalej udržateľnosti a ekologické odlíšenie produktov od produktov konkurencie. Spoločenská koncepcia marketingu. Spoločensky zodpovedné podnikanie. Firemná filantropia a spoločenská zodpovednosť firmy. Environmentálny - zelený marketing.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00658-012, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.