Počet záznamov: 1  

Vplyv internetu na cenovú stratégiu firmy

  1. Názov Vplyv internetu na cenovú stratégiu firmy
    Autorské údajeJakub Kintler
    Autor Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Management, economics and business development in the new european conditions : VI. international scientific conference : May 23th - 24th, 2008 in Brno - Rozdrojovice. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2008. ISBN 978-80-7204-582-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá internet * firmy * ceny * obchod * spotrebitelia
    AnotáciaPoukázanie na spôsoby, akými internet ovplyvňuje cenovú stratégiu firmy. Možnosti obchodovania na internete. Vplyv internetu na ceny. Penetrácia internetu do domácností na Slovensku a v Európskej únii.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00650-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.