Počet záznamov: 1  

Logistika ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firmy

  1. Názov Logistika ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firmy
    Autorské údajePavol Lazový
    Autor Lazový Pavol EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : 5. ročník : Zlín, 2. dubna 2009 : CD s recenzovanými příspěvky. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-812-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 164 - Matematická logika. Logistika
    Heslá konkurencieschopnosť * logistika * náklady * produktivita * reťazce logistické
    AnotáciaVplyv logistiky na konkurencieschopnosť firmy. Konkurenčné výhody spojené s rastom globalizácie a inovácií začínajú postupne strácať svoju originalitu a do popredia sa dostávajú nové konkurenčné výhody – flexibilita, skracovanie dodacej lehoty, spoľahlivé a kvalitné dodávky a možnosti výberu. Schopnosť výrobcov prepojiť individuálne spotrebiteľské preferencie s vlastným výrobným procesom a systémom plánovania sa stáva rozhodujúcim faktorom konkurencieschopnosti. Konkurencieschopnosť podľa Portera. Zákaznícky orientovaná úloha logistiky.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00838-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.