Počet záznamov: 1  

Zelený marketing, sociálne siete a svetová finančná kríza

  1. Názov Zelený marketing, sociálne siete a svetová finančná kríza
    Autorské údajePavol Horňák
    Autor Horňák Pavol
    Zdrojový dokument Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : 5. ročník : Zlín, 2. dubna 2009 : CD s recenzovanými příspěvky. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-812-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie
    Heslá kríza finančná * marketing * ekológia * znečistenie prostredia životného * komunikácia
    AnotáciaPríspevok sa zaoberá trendom narastajúceho dopytu po úsporných a „zelených“ riešeniach ako aj možnosťami komunikačnej stratégie „zeleného“ podnikania.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.