Počet záznamov: 1
Udržateľný marketing
Názov Udržateľný marketing Autorské údaje Katarína Chomová Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : 5. ročník : Zlín, 2. dubna 2009 : CD s recenzovanými příspěvky. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-812-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá firmy * zodpovednosť spoločenská * marketing spoločenský * nástroje marketingové * rozvoj trvalo udržateľný Anotácia Spoločenská zodpovednosť firiem je významný marketingový nástroj, ktorý zabezpečuje firmám jedinečnú konkurenčnú výhodu a dokáže ich takto separovať od konkurencie v mysliach svojich zákazníkov. Marketingoví pracovníci majú skvelú príležitosť byť v strede tohto procesu, ktorý okrem zisku požaduje myslieť aj na environmentálny a sociálny dopad v zmysle trvalo udržateľného rozvoja. Účelom článku je vysvetliť úlohu marketingu v tomto procese, ktorý sa označuje ako udržateľný či spoločensky zodpovedný marketing. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1