Počet záznamov: 1  

Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume

  1. Názov Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume
    Autorské údajeŠtefan Žák
    Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Mariaš Miroslav (Recenzent)
    Pajtinková - Bartáková Gabriela (Recenzent)
    Babiak Martin (Recenzent) EUBFNHKFI - Katedra financií FNH
    Vydavateľské údajeBratislava : Daniel NETRI , 2008. - 84 s.
    ISBN978-80-969567-5-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * výskum marketingový
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra843456, 843457
    Archív EPCE09 00715-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    843456SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    843457SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.