Počet záznamov: 1  

Rychlá cesta k účinnější reklamě!

  1. Názov Rychlá cesta k účinnější reklamě!
    Autorské údajeWalter Spitz
    Autor Spitz Walter
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 4 (Duben 2009). - Praha : Economia, 2009
    Top značky : společná příloha týdeníku Marketing&Media 18/2009 a měsíčníku Trend marketing 4/2009. s. 4-6. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * investície * efektívnosť * marketing * stratégia marketingová * zákazníci * značky výrobkov
    AnotáciaZoznam, ktorý pomôže marketingovým a reklamným riaditeľom pri zvyšovaní efektívnosti reklamy a zvýšiť návratnosť investícií do reklamy. Rozdelenie otázok do troch ústredných myšlienkových okruhov. Strategický kontext. Komunikačný koncept - reklama. Reklamné nápady - percepčný kontext. Kreatívne prevedenie reklamy - formálne spracovanie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-7 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.