Počet záznamov: 1  

Vybrané aspekty uplatňovania marketingových aktivít v podmienkach vysokých škôl

  1. Názov Vybrané aspekty uplatňovania marketingových aktivít v podmienkach vysokých škôl
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Jana Nimrichterová
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Nimrichterová Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokumentAktuálne problémy práva a ekonómie a možnosti ich rozvoja v priestore Európskej únie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej dňa 1.-2. júla 2008 v Bratislave. S. 241-249. - Bratislava : Akadémia Policajného zboru v Bratislave, 2008. ISBN 978-80-8054-444-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * školy vysoké * marketing mix * imidž * komunikácia marketingová
    AnotáciaVybrané aspekty marketingu v podmienkach vysokých škôl. Marketing služieb v oblasti vysokoškolského vzdelávania a vnímanie marketingového mixu v tomto prostredí. Marketingové vnímanie imidžu vysokej školy.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00784-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.