Počet záznamov: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. Názov Public relations jako ovlivňování mínění
    Autorské údajeJozef Ftorek
    Autor Ftorek Jozef
    Vydavateľské údajePraha : GRADA Publishing , 2009. - 195 s.
    Vydanie2. rozšíř. vyd.
    Edícia Manažer , komunikace
    ISBN978-80-247-2678-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá práca s verejnosťou * vývoj * teória a prax * komunikácia * mienka verejná * agentúry * médiá * žurnalistika * komunikácia neverbálna
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra837125

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    837125SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.