Počet záznamov: 1  

Efektivní komunikace se zákazníky

  1. Názov Efektivní komunikace se zákazníky
    Autorské údajePetr Máša
    Autor Máša Petr
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 44, č. 5 (2009), s. 36-39. - Praha : Economia, 2009. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * marketing priamy * kampane reklamné * zákazníci * efektívnosť * meranie
    AnotáciaAko merať efektívnosť reklamných kampaní. Počet reakcií - často používaná metóda merania efektívnosti podlinkovej kampane. Ďalšia metóda spočívajúca na rozdelení cieľovej skupiny na oslovenú a kontrolnú skupinu. Ako určiť skupinu vhodnú pre oslovenie. Meranie efektívnosti nadlinkovej reklamnej kampane (billboardy, reklama v tlači, v rozhlase a v TV). Použitie ukazovateľa GRP (gross rating point). Plošné kampane verzus direct marketingové kampane. Prečo je potrebné merať výsledky kampane?
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-6 + príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.