Počet záznamov: 1
Efektivní komunikace se zákazníky
Názov Efektivní komunikace se zákazníky Autorské údaje Petr Máša Autor Máša Petr Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 44, č. 5 (2009), s. 36-39. - Praha : Economia, 2009. ISSN 0026-8720 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * marketing priamy * kampane reklamné * zákazníci * efektívnosť * meranie Anotácia Ako merať efektívnosť reklamných kampaní. Počet reakcií - často používaná metóda merania efektívnosti podlinkovej kampane. Ďalšia metóda spočívajúca na rozdelení cieľovej skupiny na oslovenú a kontrolnú skupinu. Ako určiť skupinu vhodnú pre oslovenie. Meranie efektívnosti nadlinkovej reklamnej kampane (billboardy, reklama v tlači, v rozhlase a v TV). Použitie ukazovateľa GRP (gross rating point). Plošné kampane verzus direct marketingové kampane. Prečo je potrebné merať výsledky kampane? Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-6 + príl.
článok
Počet záznamov: 1