Počet záznamov: 1
Jak správně zaměřit na váš cíl
Názov Jak správně zaměřit na váš cíl Autorské údaje Linda Nejezchlebová Autor Nejezchlebová Linda Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 13, č. 3 (březen 2009), s. 14-16. - Praha : Mladá fronta, 2009. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * hotely * zariadenia ubytovacie * služby * marketing * zákazníci * klienti * vek * deti Anotácia Hosť - alfa a omega pri komunikácii, príprave marketingových a obchodných stratégií, ako aj pri výstavbe a dizajne hotela. Použitie marketingovej metódy STP pri rozdeľovaní zákazníkov. Čo metóda STP znamená. Kľúčový faktor - odlíšiť sa od konkurencie. Pokles biznis klientely v dôsledku recesie. Zameranie sa na klientelu nad 50 rokov. Cieľová skupina označovaná skratkou LGBT. Dôležitý segment - deti. Prispôsobenie hotelového zariadenia a ponuky služieb deťom. Počet zahraničných hostí (podľa krajín) v ubytovacích zariadeniach v ČR v r. 2008. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-12
článok
Počet záznamov: 1