Počet záznamov: 1  

Jak správně zaměřit na váš cíl

  1. Názov Jak správně zaměřit na váš cíl
    Autorské údajeLinda Nejezchlebová
    Autor Nejezchlebová Linda
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 13, č. 3 (březen 2009), s. 14-16. - Praha : Mladá fronta, 2009. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * hotely * zariadenia ubytovacie * služby * marketing * zákazníci * klienti * vek * deti
    AnotáciaHosť - alfa a omega pri komunikácii, príprave marketingových a obchodných stratégií, ako aj pri výstavbe a dizajne hotela. Použitie marketingovej metódy STP pri rozdeľovaní zákazníkov. Čo metóda STP znamená. Kľúčový faktor - odlíšiť sa od konkurencie. Pokles biznis klientely v dôsledku recesie. Zameranie sa na klientelu nad 50 rokov. Cieľová skupina označovaná skratkou LGBT. Dôležitý segment - deti. Prispôsobenie hotelového zariadenia a ponuky služieb deťom. Počet zahraničných hostí (podľa krajín) v ubytovacích zariadeniach v ČR v r. 2008.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.