Počet záznamov: 1  

Úloha marketingu v inovačnom procese

  1. Názov Úloha marketingu v inovačnom procese
    Preklad názvuTask and position of marketing in the innovation process
    Autorské údajePeter Otrubčák
    Autor Otrubčák Peter
    Zdrojový dokument Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne = Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal. Roč. 6, č. 1 (2008), s. 135-137. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2008. ISSN 1336-3727
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum marketingový * stratégia inovačná * inovácia * stratégia marketingová
    AnotáciaÚloha a postavenie marketingu v inovačnom procese. Marketingová príprava inovácií. Analýza marketingových prieskumov.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.