Počet záznamov: 1  

Špecifiká marketingu vo verejnej správe

  1. Názov Špecifiká marketingu vo verejnej správe
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Tomáš Bačo, Vladimír Gazda
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Bačo Tomáš
    Gazda Vladimír
    Zdrojový dokument Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. Roč. 10, č. 1 (2009), s. 93-101. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2009. ISSN 1335-7182
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing interný * stratégia marketingová * správa verejná * financovanie
    AnotáciaMiesto verejnej správy v činnosti štátu. Teoretické východiska, hypotézy. Kľúčové charakteristiky marketingu verejnej správy. Dvojzložková stratégia. Interný marketing. Marketing bez hraníc. Marketing a financovanie verejnej správy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01017-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.