Počet záznamov: 1  

Zákazník v centre pozornosti

  1. Názov Zákazník v centre pozornosti : IT systém by mal integrovať podnikové procesy s dôrazom na CRM
    Autorské údajeJán Ferjo
    Autor Ferjo Ján
    Zdrojový dokument Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Č. Máj 2009 (2009), s. 27. - Bratislava : Goodwill, 2009. ISSN 1337-9798
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * procesy podnikové * technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné * prostredie podnikateľské * výhody konkurenčné
    AnotáciaS meniacim sa trhovým prostredím sa menia aj očakávania klientov a ich správanie. Uplatňovanie holistického prístupu k riešeniu zákazníckych vzťahov ako predpoklad pre získanie konkurenčnej výhody. Integrácia IT systému do podnikových procesov s dôrazom na CRM (Customer Relationship Management)
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: Máj-December

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.