Počet záznamov: 1  

Ponuka a prístupy marketingu k ponuke

  1. Názov Ponuka a prístupy marketingu k ponuke
    Autorské údajeJaroslav Kita, Pavol Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Prístupy k ponuke podnikov v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja : odborná monografia odborných prác projektu VEGA 1/0228/08. S. 48-92. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2756-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.132 - Ponuka
    Heslá marketing * koncepcie * ponuka * podnik * podnik priemyselný * technológie nové * stratégia marketingová * stratégia podniková * trh * hodnota * zákazníci
    AnotáciaObjasnenie prístupu marketingu ponuky ako metodologického prístupu, ktorý umožňuje pochopiť ako usmerňovať ľudské zdroje pre účely tvorby nových podmienok rozvoja podniku. Marketing ponuky poskytuje konštruktívnu úvahu o trhovej ponuke a nových perspektívach rastu. V príspevku sa najskôr definuje ponuka podniku a kontext zmien v dopyte, ktorým sa musí marketing prispôsobovať. V ďalšej časti príspevok charakterizuje marketing ponuky a novú tvorivú ponuku. Nakoniec prezentuje metodológiu a výsledky prieskumu slovenských priemyselných podnikov k ponuke.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00883-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.