Počet záznamov: 1  

Trvalo udržateľný rozvoj a jeho dopady na predaj výrobkov priemyselných výrobcov

  1. Názov Trvalo udržateľný rozvoj a jeho dopady na predaj výrobkov priemyselných výrobcov
    Autorské údajePavol Kita
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Prístupy k ponuke podnikov v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja : odborná monografia odborných prác projektu VEGA 1/0228/08. S. 93-152. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2756-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá rozvoj trvalo udržateľný * marketing * marketing mix * marketing spoločenský * marketing sociálny * hodnota * podnik priemyselný * výrobky * predaj * predajcovia * technika predaja * zákazníci * rokovania obchodné
    AnotáciaOd spoločenského marketingu k hodnotovo orientovanému marketingu. Vzťah marketingu a koncepcie trvalo udržateľného rozvoja. Agenda 21 a marketingová politika podniku. Postoj a citlivosť spotrebiteľa k trvalo udržateľnému rozvoju. Dopady trvalo udržateľného rozvoja na predaj výrobkov priemyselných výrobcov. Základné techniky a etapy predaja.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00883-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.