Počet záznamov: 1  

Corporate image - a tool of marketing-oriented company

  1. Názov Corporate image - a tool of marketing-oriented company
    Preklad názvuImidž podniku - nástroj marketingovo-orientovanej spoločnosti
    Autorské údajeViera Čihovská, Júlia Lipianska, Milan Oreský
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentTożsamość i wizerunek marketingu. S. 211-221. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. ISBN 978-83-208-1827-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    PoznámkyVEGA 1/0251/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * podnik * kultúra podniková * identita podniková * dizajn * komunikácia firemná
    AnotáciaV súčasnosti pojem imidž podniku je meradlom úspechu podniku na trhu. Komponenty imidžu podniku - podniková kultúra, podniková identita, podniková komunikácia, podnikový dizajn.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00893-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.