Počet záznamov: 1
Corporate image - a tool of marketing-oriented company
Názov Corporate image - a tool of marketing-oriented company Preklad názvu Imidž podniku - nástroj marketingovo-orientovanej spoločnosti Autorské údaje Viera Čihovská, Júlia Lipianska, Milan Oreský Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Tożsamość i wizerunek marketingu. S. 211-221. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. ISBN 978-83-208-1827-7 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá imidž * podnik * kultúra podniková * identita podniková * dizajn * komunikácia firemná Anotácia V súčasnosti pojem imidž podniku je meradlom úspechu podniku na trhu. Komponenty imidžu podniku - podniková kultúra, podniková identita, podniková komunikácia, podnikový dizajn. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00893-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1