Počet záznamov: 1  

Social responsibility of trade company as a marketing tool of its image

  1. Názov Social responsibility of trade company as a marketing tool of its image
    Preklad názvuSociálna zodpovednosť obchodnej spoločnosti ako marketingový nástroj jej imidžu
    Autorské údajeKristína Viestová, Jana Štofilová, Katarína Golec Karasová
    Autor Viestová Kristína
    Spoluautori Štofilová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Golec Karasová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentTożsamość i wizerunek marketingu. S. 175-182. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. ISBN 978-83-208-1827-7
    Výstup z projektu VEGA 1/3760/06 Trh, obchod a individuálna spotreba
    PoznámkyVEGA 1/3760/06
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing sociálny * nástroje marketingové * zodpovednosť spoločenská * podnik * imidž * spoločnosti obchodné * audit
    AnotáciaPojem sociálneho marketingu. Imidž a CSR (Corporate social responsibility). Termín Corporate social responsibility. Aktivity CSR a motivácia spoločností k CSR. Sociálna zodpovednosť obchodu, obchodnej spoločnosti. Potreba ocenenia CSR. Audit podnikových CSR aktivít nezávislou organizáciou.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00904-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.