Počet záznamov: 1  

Věrnost jako projekt

  1. Názov Věrnost jako projekt
    Autorské údajeRenata Salata
    Autor Salata Renata
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 5 (Květen 2009), s. 34-35. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * spoločnosti * partnerstvo strategické * značky výrobkov * zľavy obchodné * zákazníci
    AnotáciaAko úspešne riadiť partnerský vernostný program. Partnerský vernostný program bene + spoločnosti GE Money. Finančná odmena za vernosť. Cieľ tohto programu. Dôležité partnerstvo so značkou, ktorá má tú istú cieľovú skupinu. Dlhodobé partnerstvo - zásadný prínos pre vernostný program. Časovo obmedzené mimoriadne akcie a ponuky ako súčasti programu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-7 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.